Regulamin sklepu internetowego Bosy Koń

Sklep internetowy Bosy Koń jest dostępny publicznie dla każdego użytkownika internetu.

Administratorem sklepu jest Ada Majocha, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą ”Bosy koń Ada Majocha”, ul. Pocztowa 51, 32-626 Jawiszowice, NIP: 6372200566, REGON: 367479946.

Poniżej znajduje się regulamin, który zawiera wszystkie istotne informacje dotyczące korzystania ze sklepu oraz realizacji umów zawieranych za pośrednictwem sklepu. Przeczytaj go uważnie, a w razie pytań wyślij maila na adres kontakt@bosykon.pl.

Preferowaną i najbardziej efektywną formą kontaktu jest poczta elektroniczna, ale kontakt w sprawach związanych ze sprzedażą internetową jest również możliwy pod numerem telefonu 600 573 948.

§ 1. Definicje

Na potrzeby niniejszego regulaminu stosuje się następujące definicje:

  1. Konsument – osoba fizyczna, zawierająca ze Sprzedawcą umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
  2. Polityka Prywatności – polityka prywatności i plików cookies dostępna pod adresem https://bosykon.pl/content/2-polityka-prywatnosci;
  3. Przedsiębiorca na prawach konsumenta (PNPK) – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
  4. Regulamin – regulamin Sklepu dostępny pod adresem https://bosykon.pl/content/3-Regulamin;
  5. Sklep – sklep funkcjonujący w obrębie domeny oraz subdomen https://bosykon.pl;
  6. Sprzedawca – Ada Majocha, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą „Gabinet weterynaryjny Bosy koń Ada Majocha”, ul. Kluczewska 132, 32-310 Chechło, NIP: 637220056, REGON: 367479946;
  7. Użytkownik – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna wyposażona w zdolność prawną, w szczególności Konsument lub PNPK.

§ 2. Postanowienia wstępne

  1. Sprzedawca świadczy za pośrednictwem Sklepu usługi drogą elektroniczną oraz prowadzi sprzedaż internetową towarów oraz treści cyfrowych.
  2. Regulamin określa zasady korzystania z Sklepu, warunki zawieranych za pośrednictwem Sklepu umów oraz zawiera wszystkie informacje, które Sprzedawca jest zobowiązany przekazać Konsumentowi lub PNPK na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
  3. Sprzedawca wyznaczył elektroniczny punkt kontaktowy związany ze Sklepem przeznaczony do bezpośredniej komunikacji z organami państw członkowskich, Komisją, Radą Usług Cyfrowych: kontakt@bosykon.pl. Ten sam punkt kontaktowy może być wykorzystywany przez Użytkownika do bezpośredniej i szybkiej komunikacji ze Sprzedawcą. Komunikacja może być prowadzona w języku polskim lub angielskim.
  4. Do korzystania z Sklepu nie jest konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych przez sprzęt komputerowy lub oprogramowanie Użytkownika. Wystarczające są:
    1. dostęp do internetu;
    2. standardowy, aktualny system operacyjny;
    3. standardowa, aktualna przeglądarka internetowa z włączoną obsługą plików cookies.
  5. Do złożenia zamówienia, zapisu do newslettera, opublikowania opinii jest konieczne posiadanie aktywnego adresu e-mail.
  6. Przeglądanie publicznie dostępnej zawartości Sklepu jest możliwe anonimowo, tj. bez konieczności podawania danych osobowych. Korzystanie z niektórych funkcji Sklepu, np. złożenie zamówienia, zapis do newslettera, opublikowanie opinii wymaga podania danych osobowych w zakresie niezbędnym w danym celu. Działania podejmowane przez Użytkownika w obrębie Sklepu są monitorowane z wykorzystaniem plików cookies lub innych podobnych technologii, co jest szczegółowo opisane w Polityce Prywatności.
  7. Zakazane jest podczas korzystania ze Sklepu dostarczanie treści o charakterze bezprawnym, w szczególności poprzez przesyłanie takich treści za pośrednictwem formularzy dostępnych w Sklepie. Szczegóły w tym zakresie są opisane w § 12.

§ 3. Usługi świadczone drogą elektroniczną

  1. Sprzedawca, za pośrednictwem Sklepu, świadczy nieodpłatnie (bez konieczności zapłaty ceny) usługi drogą elektroniczną polegające na zapewnieniu Użytkownikowi możliwości:
    1. zapoznawania się z publicznie dostępną zawartością Sklepu;
    2. złożenia zamówienia i zawarcia ze Sprzedawcą umowy sprzedaży lub umowy o dostarczenie treści cyfrowych – w zależności od przedmiotu zamówienia;
    3. zapisania się do newslettera;
    4. opublikowania opinii o towarze lub treści cyfrowe, które Użytkownik nabył lub z których korzystał.
  2. Sprzedawca świadczy usługi drogą elektroniczną z zachowaniem należytych standardów bezpieczeństwa, w sposób uniemożliwiający dostęp osób nieuprawnionych do danych i informacji przetwarzanych w ramach Sklepu.
  3. Pomimo podejmowania przez Sprzedawcę środków, o których mowa w ust. 2, Użytkownik powinien posiadać wiedzę na temat potencjalnych zagrożeń związanych z korzystaniem z internetu.
  4. Do podstawowych zagrożeń związanych z korzystaniem z internetu należą między innymi złośliwe oprogramowanie, wirusy, robaki, trojany (konie trojańskie), keyloggery, dialery; programy szpiegujące; programy śledzące działania Użytkownika; spam; phishing; włamania do systemu teleinformatycznego Użytkownika przy użyciu narzędzi hakerskich.
  5. Aby przeciwdziałać zagrożeniom, o których mowa w ust. 4, Użytkownik powinien stosować odpowiednie środki bezpieczeństwa — np. w postaci programu antywirusowego, zapory sieciowej, stosowania mechanizmów szyfrujących, regularnej konserwacji stosowanych urządzeń, poszerzanie wiedzy na temat zagadnień związanych z cyberbezpieczeństwem.

§ 4. Zawartość Sklepu

  1. Użytkownik może nieodpłatnie (bez konieczności zapłaty ceny) zapoznawać się z publicznie dostępną zawartością Sklepu – tekstami, zdjęciami, grafikami, wideo itp.

§ 5. Złożenie zamówienia i zawarcie umowy

  1. Złożenie zamówienia odbywa się poprzez dodanie do koszyka towarów lub treści cyfrowych, które interesują Użytkownika, a następnie wypełnienie i przesłanie formularza zamówienia.
  2. W formularzu zamówienia Użytkownik musi podać prawdziwe dane osobowe. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy Użytkownik podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości Sprzedawcy co do ich poprawności. W takim przypadku Użytkownik zostanie poinformowany telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną o wątpliwościach Sprzedawcy. W takiej sytuacji Użytkownikowi przysługuje prawo wyjaśnienia wszelkich okoliczności związanych z weryfikacją prawdziwości podanych danych. W przypadku braku danych pozwalających Sprzedawcy na podjęcie kontaktu z Użytkownikiem, Sprzedawca udzieli wszelkich wyjaśnień po podjęciu kontaktu przez Użytkownika.
  3. Użytkownik oświadcza, że wszelkie dane podane przez niego w formularzu zamówienia są prawdziwe, natomiast Sprzedawca nie jest zobowiązany do weryfikowania ich prawdziwości i poprawności, choć posiada takie uprawnienie zgodnie z ust. 2.
  4. Proces składania zamówienia kończy kliknięcie w przycisk finalizujący zamówienie, co prowadzi do zawarcia ze Sprzedawcą umowy.
  5. Potwierdzenie zawarcia umowy jest wysyłane na adres e-mail podany w formularzu zamówienia.

§ 6. Ceny i płatności

  1. Wszystkie ceny podane na stronach Sklepu są cenami brutto.
  2. Jedyną dostępną formą płatności w Sklepie jest płatność online obsługiwana przez Autopay S.A. Dostępne formy płatności to szybki przelew elektroniczny, BLIK oraz karty płatnicze Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro.
  3. Zapłata za zamówienie powinna nastąpić w terminie 3 dni od złożenia zamówienia. Po upływie tego terminu Sprzedawca może przyjąć, że Użytkownik zrezygnował z zakupu i anulować złożone zamówienie.
  4. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A. Dokonując płatności, Użytkownik korzysta w tym zakresie z usługi płatniczej realizowanej przez operatora płatności, który jest niezależnym od Sprzedawcy usługodawcą.
  5. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.
  6. Jeżeli Użytkownik posiada kupon rabatowy może wykorzystać go poprzez wprowadzenie kodu w odpowiednim polu w formularzu zamówienia.
  7. Kupon rabatowy pozwala obniżyć cenę o wartość (konkretną kwotę lub procent) przypisaną do danego kuponu rabatowego, zgodnie z informacjami przekazywanymi przy okazji udostępnienia danego kuponu rabatowego. Zastosowanie kuponów rabatowych może być ograniczone wyłącznie do określonej grupy towarów lub treści cyfrowych, zgodnie z informacjami przekazywanymi przy okazji udostępnienia danego kuponu rabatowego. Możliwość skorzystania z określonego kuponu rabatowego może być ograniczona w czasie, zgodnie z informacjami przekazywanymi przy okazji udostępnienia danego kuponu rabatowego. Kupony rabatowe mogą być udostępniane w różnych okolicznościach, np. w zamian za zapis do newslettera, jako nagroda w konkursach Sprzedawcy itp.
  8. Faktura VAT jest wystawiana na żądanie Użytkownika zgłoszone poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa w formularzu zamówienia i doręczana Użytkownikowi za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  9. W każdym przypadku informowania o obniżeniu ceny, Sprzedawca obok informacji o obniżonej cenie zamieszcza również informację o najniższej cenie, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki. Jeżeli towar lub treść cyfrowa są oferowane do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni, obok informacji o obniżonej cenie, Sprzedawca zamieszcza również informację o najniższej cenie, która obowiązywała w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania towaru lub treści cyfrowej do dnia wprowadzenia obniżki.

§ 7. Towary

  1. Sprzedawca wskazuje w Sklepie wyłącznie takie towary, które są zgodne z wymaganiami GPSR lub stosownych przepisów z zakresu unijnego prawodawstwa harmonizacyjnego.
  2. W celu realizacji obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 19 GPSR w opisie każdego towaru Sprzedawca podaje takie informacje, jak:
    1. imię i nazwisko lub nazwę, zarejestrowaną nazwę handlową lub zarejestrowany znak towarowy producenta oraz adres pocztowy i elektroniczny, pod którym można się z nim skontaktować;
    2. w przypadku gdy producent nie ma miejsca zamieszkania lub siedziby w Unii – imię i nazwisko lub nazwę, adres pocztowy i elektroniczny osoby odpowiedzialnej w rozumieniu art. 16 ust. 1 GSPR lub art. 4 ust. 1 rozporządzenia (UE) 2019/1020;
    3. informacje umożliwiające identyfikację towaru, w tym jego obraz, rodzaj, a także inne identyfikatory towaru;
    4. wszelkie ostrzeżenia lub informacje na temat bezpieczeństwa, które powinny być umieszczone na towarze lub na opakowaniu, lub zawarte w dołączonym dokumencie towarzyszącym.
  3. Na potrzeby wszelkich spraw związanych z bezpieczeństwem towarów Sprzedawca wyznaczył elektroniczny punkt kontaktowy: kontakt@bosykon.pl. Kupujący może wysyłać na ten adres e-mail wszelkie zapytania dotyczące bezpieczeństwa towarów, jak również zgłaszać Sprzedawcy wszelkie wypadki związane z towarem.
  4. W przypadku, gdy towar udostępniony przez Sprzedawcę na rynku okaże się produktem niebezpiecznym w rozumieniu GPSR, Sprzedawca jest uprawniony do podjęcia środków naprawczych z tym związanych, w imieniu własnym lub innych podmiotów gospodarczych występujących w łańcuchu dostaw. W szczególności Sprzedawca może skontaktować się z Kupującym w celu odzyskania nabytego towaru lub przekazania stosownych oświadczeń.
  5. Realizacja zamówienia dotyczącego towarów polega na skompletowaniu zamówionych towarów, zapakowaniu ich w celu dostawy do Użytkownika oraz nadaniu przesyłki do Użytkownika zgodnie z wybraną przez Użytkownika formą dostawy zamówienia.
  6. Koszt dostawy towaru ponosi Użytkownik, chyba, że coś innego wynika z informacji zaprezentowanej Użytkownikowi w Sklepie.
  7. Zamówienie uważa się za zrealizowane z chwilą nadania przesyłki do Użytkownika (powierzenia przesyłki przewoźnikowi trudniącemu się przewozem). W przypadku dostawy za pośrednictwem przewoźnika Sprzedawca informuje Użytkownika o przygotowaniu towaru do wysyłki oraz przekazaniu przesyłki przewoźnikowi. Dokładny termin dostarczenia towaru określa przewoźnik, chyba że przewoźnik umożliwia Użytkownikowi dokładne określenie daty i godziny dostarczenia przesyłki. Jeżeli przewoźnik udostępnia taką funkcjonalność, Sprzedawca przekazuje Użytkownikowi dane potrzebne do monitorowania transportu towaru, w szczególności link do strony internetowej przewoźnika lub do aplikacji przewoźnika.
  8. Użytkownik jest obowiązany zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli Użytkownik stwierdził, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie towarów, jest obowiązany dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika, np. w postaci spisania protokołu szkody (art. 545 § 2 k.c.)
  9. Czas realizacji zamówienia jest wskazany przy każdym towarze. Zamówione towary powinny zostać wydane Konsumentowi lub PNPK w terminie do 30 dni, chyba że w opisie towaru został wyraźnie oznaczony przez Sprzedawcę dłuższy termin. W takiej sytuacji, składając zamówienie, Użytkownik wyraża zgodę na dłuższy termin realizacji zamówienia wynikający z opisu towaru.
  10. Jeżeli Użytkownik zamawia towary z różnym czasem realizacji, dla Sprzedawcy wiążącym terminem realizacji całości zamówienia jest ten najdłuższy spośród wszystkich towarów wchodzących w skład zamówienia, przy czym Sprzedawca może zaproponować podział zamówienia na kilka niezależnych przesyłek w celu przyspieszenia czasu realizacji w odniesieniu do części towarów.

§ 8. Treści cyfrowe

  1. Zamówione treści cyfrowe są dostarczane niezwłocznie po zawarciu umowy, chyba, że umowa stanowi inaczej, w szczególności, gdy termin realizacji zamówienia jest określony inaczej w opisie treści cyfrowej na stronie internetowej dostępnym przed podjęciem decyzji o zawarciu umowy lub zamówienie jest złożone w ramach przedsprzedaży, a Sprzedawca w warunkach przedsprzedaży określa późniejszy termin dostarczenia treści cyfrowych.
  2. Treści cyfrowe mogą być dostarczane jednorazowo w całości lub partiami, zgodnie z informacjami zawartymi przez Sprzedawcę w opisie dostępnym na stronie internetowej przed podjęciem decyzji o zawarciu umowy.
  3. Jeżeli Sprzedawca nie dostarcza treści cyfrowych w terminie wynikającym z umowy, Konsument lub PNPK może wezwać Sprzedawcę do jej dostarczenia. Jeżeli Sprzedawca nie dostarczy treści cyfrowej niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym przez strony terminie, Konsument lub PNPK może odstąpić od umowy.
  4. Konsument lub PNPK może odstąpić od umowy bez wzywania do dostarczenia treści cyfrowych, jeżeli z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że Sprzedawca nie dostarczy treści cyfrowych lub Konsument lub PNPK i Sprzedawca uzgodnili lub z okoliczności zawarcia umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia treści cyfrowych miał istotne znaczenie dla Konsumenta lub PNPK, a Sprzedawca nie dostarczył ich w tym terminie.
  5. Sprzedawca dostarcza treści cyfrowe w wersji obowiązującej w chwili zawarcia umowy i nie jest zobowiązany do ich aktualizacji, chyba, że umowa stanowi inaczej, w szczególności gdy coś innego wynika z opisu treści cyfrowych na stronie internetowej dostępnego przed podjęciem decyzji o zawarciu umowy.
  6. Uzyskanie dostępu do zamówionych treści cyfrowych lub pobranie zamówionych treści cyfrowych wymaga korzystania z urządzenia z dostępem do internetu. Korzystanie z zamówionych treści cyfrowych wymaga posiadania urządzenia umożliwiającego przeglądanie plików PDF lub odtwarzanie plików wideo.
  7. Użytkownik może wykorzystywać treści cyfrowe wyłącznie na potrzeby własne. Użytkownik w żadnym przypadku nie ma prawa do udostępniania lub sprzedaży treści cyfrowych ani jakichkolwiek ich opracowań pod własnym oznaczeniem, włączania treści cyfrowych lub ich fragmentów do własnych produktów lub usług, które udostępnia lub sprzedaje oraz innych podobnych działań zarobkowych z użyciem treści cyfrowych. Szczegóły dotyczące praw autorskich są opisane w § 15.
  8. Sprzedawca jest uprawniony do dokonywania zmian w zakresie treści cyfrowych w trakcie trwania umowy, z wyjątkiem treści cyfrowych, które są dostarczane w sposób jednorazowy. Zmiany w zakresie treści cyfrowych, które zostały nabyte przez Konsumenta lub PNPK mogą być dokonywane z zachowaniem poniższych wymogów:
    1. zmiany w treściach cyfrowych mogą być dokonywane wyłącznie z uzasadnionych przyczyn, w szczególności takich jak usunięcie usterek, dostosowanie treści cyfrowych do potrzeb Użytkowników, dostosowanie treści cyfrowych do zmian prawnych lub decyzji sądów i organów;
    2. zmiany w treściach cyfrowych nie mogą wiązać się z kosztami po stronie Konsumenta lub PNPK;
    3. Sprzedawca informuje Konsumenta lub PNPK w sposób jasny i zrozumiały o dokonywanej zmianie;
    4. jeżeli zmiana w treściach cyfrowych istotnie i negatywnie wpływa na dostęp Użytkownika do treści cyfrowych lub korzystanie z nich, Sprzedawca jest zobowiązany poinformować Konsumenta lub PNPK z odpowiednim wyprzedzeniem, nie krótszym niż 7 dni, na trwałym nośniku, o właściwościach i terminie wprowadzenia zmiany, a także uprawnieniach związanych z tymi zmianami;
    5. jeżeli zmiana w treściach cyfrowych istotnie i negatywnie wpływa na dostęp Użytkownika do treści cyfrowych lub korzystanie z nich, Konsument lub PNPK może wypowiedzieć umowę bez zachowania okresu wypowiedzenia w ciągu 30 dni od dnia dokonania zmiany w treściach cyfrowych lub poinformowania o zmianach w treściach cyfrowych, jeżeli poinformowanie nastąpiło później niż ta zmiana; uprawnienie to nie przysługuje Użytkownikowi, gdy Sprzedawca zapewni Użytkownikowi, bez dodatkowych kosztów, prawo do zachowania treści cyfrowych zgodnych z umową w stanie niezmienionym.

§ 9. Platforma edukacyjna

  1. Treści cyfrowe są dostarczane za pośrednictwem indywidualnego konta na platformie edukacyjnej.
  2. Konto jest automatycznie rejestrowane w chwili zawarcia umowy, a dane dostępowe są wysyłane na adres e-mail Użytkownika. Jeżeli w chwili zawarcia umowy Użytkownik posiada już konto na platformie edukacyjnej, nie dochodzi do utworzenia nowego konta użytkownika, ale dostęp do treści cyfrowych jest przypisywany do istniejącego konta.
  3. Użytkownik ma dostęp do treści cyfrowych w okresie wynikającym z zawartej umowy. Okres ten może wynikać, w szczególności, z wybranego przez Użytkownika wariantu zakupu treści cyfrowej zgodnie z warunkami opisanymi na stronie internetowej dostępnymi przed podjęciem decyzji o zawarciu umowy. Sprzedawca może przewidywać możliwość przedłużenia dostępu poprzez zawarcie nowej umowy na czas określony lub przedłużenie czasu trwania zawartej wcześniej umowy na kolejny okres.
  4. Użytkownik jest zobowiązany korzystać z platformy edukacyjnej w sposób zgodny z prawem, dobrymi obyczajami oraz Regulaminem. Zakazane są, w szczególności:
    1. pobieranie treści cyfrowych udostępnianych za pośrednictwem platformy edukacyjnej;
    2. naruszanie praw autorskich do treści cyfrowych udostępnianych za pośrednictwem platformy edukacyjnej w szczególności dalsze rozpowszechnianie treści cyfrowych bez zgody podmiotu posiadającego do tych treści prawa autorskie, włączanie treści cyfrowych do własnych produktów lub usług;
    3. dzielenie konta na platformie edukacyjnej z innymi osobami lub udostępnianie danych dostępowych do konta innym osobom;
    4. podejmowanie prób nieautoryzowanego uzyskania dostępu do treści cyfrowych, które nie zostały przypisane do konta w wyniku ich zakupu;
    5. podejmowanie działań mających negatywny wpływ na funkcjonowanie platformy edukacyjnej, w szczególności poprzez różnego rodzaju techniki hakerskie, złośliwe oprogramowanie itp.;
    6. wykorzystywanie platformy edukacyjnej do prowadzenia własnych działań marketingowych;
    7. korzystanie z funkcji dostępnych w ramach platformy edukacyjnej w sposób naruszający dobra osobiste innych osób lub godzący w dobre obyczaje.
  5. Treściom cyfrowym mogą towarzyszyć świadczenia dodatkowe, np. dostęp do grupy wsparcia, spotkanie on-line ze Sprzedawcą lub innymi osobami, udział w dodatkowych webinarach itp. Wszystkie tego rodzaju świadczenia mają charakter poboczny w stosunku do głównego zobowiązania Sprzedawcy, jakim jest dostarczenie treści cyfrowych zgodnych z umową i realizowane są zgodnie z informacjami na stronie internetowej, które to informacje są dostępne dla Użytkownika przed podjęciem decyzji o zawarciu umowy.
  6. Użytkownik jest zobowiązany korzystać ze świadczeń dodatkowych, o których mowa w ust. 5, w sposób zgodny z prawem, dobrymi obyczajami oraz Regulaminem. Zakazane są, w szczególności:
    1. publikowanie postów, komentarzy lub innych treści naruszających dobra osobiste Sprzedawcy lub innych osób, lub godzących w dobre obyczaje;
    2. działania negatywnie wpływające na komfort innych Użytkowników;
    3. prowadzenie własnych działań marketingowych;
    4. działania niezwiązane z tematyką kursu on-line;
    5. działania podważające zaufanie do Sprzedawcy, zagrażające jego renomie, reputacji itp.
  7. W przypadku choćby jednorazowego naruszenia przez Użytkownika zobowiązań, o których mowa w ust. 4 lub 6, Sprzedawca jest uprawniony do zablokowania Użytkownikowi możliwości korzystania z platformy edukacyjnej lub świadczeń dodatkowych, lub do wypowiedzenia ze skutkiem natychmiastowym umowy łączącej go z Użytkownikiem. Użytkownik otrzymuje w takiej sytuacji wiadomość e-mail z uzasadnieniem decyzji podjętej przez Sprzedawcę.

§ 10. Odstąpienie od umowy

  1. Konsument lub PNPK może odstąpić od umowy zawartej za pośrednictwem Sklepu w terminie 14 bez podania jakiejkolwiek przyczyny, z tym zastrzeżeniem, że prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Konsument lub PNPK jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta lub PNPK, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał Konsumentowi lub PNPK potwierdzenie zawarcia umowy na odległość.
  2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
    1. w którym Konsument lub PNPK wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta lub PNPK weszła w posiadanie towaru - w przypadku umowy sprzedaży towaru;
    2. zawarcia umowy - w przypadku umowy o dostarczenie treści cyfrowych.
  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument lub PNPK musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną – kontakt@bosykon.pl).
  4. Konsument lub PNPK może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy udostępnianego przez Sprzedawcę, jednak nie jest to obowiązkowe.
  5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument lub PNPK wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi lub PNPK prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  6. Konsument lub PNPK ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
  7. Konsument lub PNPK odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
  8. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub PNPK wszystkie otrzymane od Konsumenta lub PNPK płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta lub PNPK sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przy składaniu zamówienia), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta lub PNPK użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument lub PNPK wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument lub PNPK nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  9. W przypadku treści cyfrowych, Użytkownikowi może zostać udzielona gwarancji satysfakcji. Informacja o gwarancji satysfakcji zawarta jest zawsze w opisie treści cyfrowych dostępnym na stronie internetowej przed podjęciem decyzji o zawarciu umowy. W razie braku wskazania na gwarancję satysfakcji, nie jest ona udzielana. Gwarancja satysfakcji polega na tym, że Użytkownik może odstąpić od umowy w ciągu terminu określonego przez Sprzedawcę, przesyłając Sprzedawcy stosownej treści wiadomość e-mail z informacją o chęci skorzystania z gwarancji satysfakcji i odstąpienia od umowy. Ust. 8 stosuje się odpowiednio.

§ 11. Odpowiedzialność Sprzedawcy i reklamacje

  1. Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Konsumenta lub PNPK za zgodność towaru lub treści cyfrowej z umową.
  2. Rękojmia za wady jest wyłączona, jeżeli stroną umowy jest Użytkownik inny niż Konsument lub PNPK. Ponadto, w maksymalnym zakresie, w jakim jest to dozwolone bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, całkowita odpowiedzialność Sprzedawcy wobec Użytkownika innego niż Konsument lub PNPK, z tytułu wszelkich roszczeń i o jakimkolwiek charakterze jest ograniczona do kwoty płatności wniesionych na rzecz Sprzedawcy na podstawie umowy.
  3. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy.
  4. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Konsument lub PNPK może żądać jego naprawy lub wymiany.
  5. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Konsument lub PNPK żąda naprawy, lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Konsument lub PNPK żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez Konsumenta lub PNPK jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.
  6. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Konsument lub PNPK może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
    1. Sprzedawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową zgodnie z ust. 5;
    2. Sprzedawca nie doprowadził towaru do zgodności z umową;
    3. brak zgodności towaru z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową;
    4. brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych w ust. 4;
    5. z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub PNPK.
  7. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z umową treści cyfrowych dostarczanych jednorazowo lub w częściach, który istniał w chwili ich dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili.
  8. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z umową treści cyfrowych dostarczanych w sposób ciągły, który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z umową miały być dostarczane
  9. Jeżeli treść cyfrowa jest niezgodna z umową, Konsument lub PNPK może żądać doprowadzenia do jej zgodności z umową.
  10. Sprzedawca może odmówić doprowadzenia treści cyfrowej do zgodności z umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności treści cyfrowej z umową jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy.
  11. Jeżeli treść cyfrowa jest niezgodna z umową, Konsument lub PNPK może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
    1. doprowadzenie do zgodności treści cyfrowej z umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów stosownie do ust. 10;
    2. Sprzedawca nie doprowadził treści cyfrowej do zgodności z umową;
    3. brak zgodności treści cyfrowej z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić treść cyfrową do zgodności z umową;
    4. brak zgodności treści cyfrowej z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środka ochrony określonego w ust. 9;
    5. z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on treści cyfrowej do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub PNPK.
  12. Aby skorzystać z uprawnień związanych z niezgodnością treści cyfrowych lub z nienależytym wykonaniem usługi, Konsument lub PNPK musi poinformować Sprzedawcę o swoich roszczeniach w drodze jednoznacznego oświadczenia, składając reklamację (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną – kontakt@bosykon.pl).
  13. Konsument lub PNPK może skorzystać z wzoru formularza reklamacyjnego udostępnianego przez Sprzedawcę, jednak nie jest to obowiązkowe.
  14. Sprzedawca jest obowiązany udzielić odpowiedzi na reklamację Konsumenta lub PNPK w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli Sprzedawca nie udzieli odpowiedzi na reklamację w tym terminie, uważa się, że uznaje reklamację. Odpowiedź na reklamację Sprzedawca przekazuje Konsumentowi lub PNPK na papierze lub innym trwałym nośniku (np. e-mail).
  15. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument ma między innymi możliwość:
    1. zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy;
    2. zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Użytkownikiem a Sprzedawcą;
    3. skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
  16. Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń Konsument może szukać na stronie internetowej http://polubowne.uokik.gov.pl.

§ 12. Informacje przekazywane przez Użytkownika

  1. Zakazane jest przekazywanie za pośrednictwem Sklepu lub przechowywanie w koncie użytkownika nielegalnych treści, tj. informacji, które same w sobie lub przez odniesienie do działania, w tym sprzedaży produktów lub świadczenia usług, nie są zgodne z prawem Unii lub z prawem jakiegokolwiek państwa członkowskiego, które jest zgodne z prawem Unii, niezależnie od konkretnego przedmiotu lub charakteru tego prawa. Nielegalne treści obejmują, w szczególności:
    1. nawoływanie do nienawiści;
    2. treści o charakterze terrorystycznym;
    3. niezgodne z prawem treści dyskryminujące;
    4. informacje odnoszące się do działań nielegalnych;
    5. bezprawne udostępnianie prywatnych obrazów bez zgody;
    6. cyberstalking;
    7. nieuprawnione wykorzystanie materiałów chronionych prawem autorskim;
    8. zniesławienie, zniewagę, naruszenie dobrego imienia lub innych dóbr osobistych.
  2. Ponadto, zakazane jest przekazywanie lub przechowywanie następujących informacji:
    1. opinie na temat towarów lub treści cyfrowych, których Użytkownik nie nabył lub z których nie korzystał;
    2. treści niezgodne z tematyką Sklepu;
    3. treści promujące konkurencyjne dla Sklepu projekty lub rozwiązania;
    4. treści mogące wywoływać dyskomfort u innych Użytkowników;
    5. treści wulgarne.
  3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za informacje przechowywane na wniosek Użytkownika pod warunkiem, że Sprzedawca:
    1. nie ma faktycznej wiedzy o nielegalnej działalności lub nielegalnych treściach, a w odniesieniu do roszczeń odszkodowawczych – nie wie o stanie faktycznym lub okolicznościach, które w sposób oczywisty świadczą o nielegalnej działalności lub nielegalnych treściach; lub
    2. podejmuje bezzwłocznie odpowiednie działania w celu usunięcia lub uniemożliwienia dostępu do nielegalnych treści, gdy uzyska taką wiedzę lub wiadomość.
  4. Dowolna osoba lub dowolny podmiot może zgłosić obecność w Sklepie określonych informacji, które dana osoba lub dany podmiot uważają za nielegalne treści.
  5. Zgłoszenie musi zawierać wszystkie poniższe elementy:
    1. wystarczająco uzasadnione wyjaśnienie powodów, dla których dana osoba lub dany podmiot zarzucają, że odpowiednie informacje stanowią nielegalne treści;
    2. jasne wskazanie dokładnej elektronicznej lokalizacji informacji, takiej jak dokładny adres URL lub dokładne adresy URL, oraz, w stosownych przypadkach, dodatkowe informacje umożliwiające identyfikację nielegalnych treści;
    3. imię i nazwisko lub nazwę oraz adres e-mail osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, z wyjątkiem zgłoszenia dotyczącego informacji uznawanych za związane z jednym z następujących przestępstw: przestępstwa związane z niegodziwym traktowaniem w celach seksualnych, przestępstwa związane z wykorzystywaniem seksualnym, przestępstwa związane z pornografią dziecięcą, nagabywanie dzieci do celów seksualnych, podżeganie, pomocnictwo lub usiłowanie związane z wymienionymi przestępstwami;
    4. oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, że informacje i zarzuty w nim zawarte są prawidłowe i kompletne.
  6. Jeżeli zgłoszenie zawiera elektroniczne dane kontaktowe osoby lub podmiotu, które dokonały zgłoszenia, Sprzedawca bez zbędnej zwłoki przesyła takiej osobie lub takiemu podmiotowi potwierdzenie otrzymania zgłoszenia. Sprzedawca powiadamia także bez zbędnej zwłoki taką osobę lub taki podmiot o swojej decyzji w odniesieniu do informacji, których dotyczy zgłoszenie, przekazując informacje na temat możliwości odwołania się od podjętej decyzji.
  7. Sprzedawca rozpatruje wszystkie zgłoszenia, które otrzymuje w ramach mechanizmu, o którym mowa powyżej oraz podejmuje decyzje w odniesieniu do informacji, których dotyczą zgłoszenia, w sposób terminowy, niearbitralny i obiektywny oraz z zachowaniem należytej staranności. Jeżeli na potrzeby takiego rozpatrywania lub podejmowania decyzji Sprzedawca korzysta ze zautomatyzowanych środków, uwzględnia informacje na ten temat w powiadomieniu, o którym mowa w ust. 6.
  8. Sprzedawca może w dobrej wierze i z należytą starannością prowadzić z własnej inicjatywy dobrowolne czynności sprawdzające lub podejmować inne środki mające na celu wykrycie, identyfikację i usunięcie nielegalnych treści lub uniemożliwienie do nich dostępu. Sprzedawca nie ma jednak ogólnego obowiązku monitorowania informacji, które Użytkownik przekazuje lub przechowuje, ani aktywnego ustalania faktów lub okoliczności wskazujących na nielegalną działalność.
  9. W przypadku stwierdzenia, że informacje przekazane przez Użytkownika stanowią nielegalne treści lub są niezgodne z Regulaminem, Sprzedawca może:
    1. ograniczyć widoczność określonych informacji, w tym usunąć treści, uniemożliwić dostęp do treści lub depozycjonować treści;
    2. zawiesić, zakończyć lub w inny sposób ograniczyć płatności pieniężne;
    3. zawiesić lub zakończyć świadczenie usług na rzecz Użytkownika w całości lub w części;
    4. zawiesić lub zamknąć konto użytkownika.
  10. Sprzedawca przedstawia wszystkim zainteresowanym Użytkownikom jasne i konkretne uzasadnienie w odniesieniu do ograniczeń nałożonych ze względu na fakt, iż informacje przekazane przez Użytkownika stanowią nielegalne treści lub są niezgodne z Regulaminem.
  11. Ust. 10 ma zastosowanie wyłącznie w przypadku, gdy Sprzedawca zna odpowiednie elektroniczne dane kontaktowe. Ma on zastosowanie najpóźniej od dnia nałożenia ograniczenia, bez względu na powód i sposób jego nałożenia. Ust. 10 nie ma zastosowania w przypadku, gdy informacje są wprowadzającymi w błąd treściami handlowymi o dużej objętości.
  12. Uzasadnienie, o którym mowa w ust. 10 musi zawierać co najmniej następujące informacje:
    1. wskazanie, czy decyzja obejmuje usunięcie informacji, uniemożliwienie dostępu do nich, depozycjonowanie lub ograniczenie widoczności informacji lub zawieszenie lub zakończenie płatności pieniężnych odnoszących się do takich informacji albo nakłada inne środki, o których mowa w ust. 9, w odniesieniu do informacji, oraz, w stosownych przypadkach, zakres terytorialny decyzji i okres jej obowiązywania;
    2. fakty i okoliczności, na podstawie których podjęto decyzję, w tym w stosownych przypadkach informację, czy decyzję podjęto na podstawie zgłoszenia dokonanego zgodnie z ust. 4 czy na podstawie dobrowolnych czynności sprawdzających prowadzonych z własnej inicjatywy oraz, gdy jest absolutnie niezbędne, tożsamość zgłaszającego;
    3. w stosownych przypadkach informacje na temat wykorzystania zautomatyzowanych środków podczas podejmowania decyzji, w tym informację, czy decyzję podjęto w odniesieniu do treści wykrytych lub zidentyfikowanych z wykorzystaniem zautomatyzowanych środków;
    4. jeżeli decyzja dotyczy potencjalnie nielegalnych treści, wskazanie podstawy prawnej, na której opiera się decyzja, oraz wyjaśnienia dotyczące powodów, dla których na tej podstawie uznaje się dane informacje za nielegalne treści;
    5. jeżeli decyzja opiera się na zarzucanej niezgodności informacji z Regulaminem, wskazanie podstawy regulaminowej, na którym opiera się decyzja, oraz wyjaśnienia dotyczące powodów, dla których uznaje się dane informacje za niezgodne z tą podstawą;
    6. jasne i przyjazne dla Użytkownika informacje na temat przysługujących Użytkownikowi możliwości odwołania się od decyzji.
  13. Jeżeli Użytkownik nie zgadza się z decyzją Sprzedawcy, może, w terminie 14 dni od doręczenia mu decyzji wraz z uzasadnieniem, złożyć odwołanie. Sprzedawca rozpatruje odwołanie w terminie 14 dni od doręczenia mu odwołania i informuje Użytkownik o wyniku rozpatrzenia odwołania. Niezależnie od mechanizmu odwoławczego, Użytkownik może dochodzić swoich praw przed sądem.

§ 13. Opinie

  1. Użytkownik, który złożył zamówienie dotyczące towaru lub treści cyfrowej, ma możliwość opublikowania w Sklepie opinii dotyczącej tego towaru lub treści cyfrowej.
  2. Sprzedawca nie dopuszcza publikowania opinii pochodzących od osób, które nie nabyły lub nie korzystały z opiniowanego towaru lub treści cyfrowej. W tym celu, Sklep jest wyposażony w mechanizm przyznający możliwość opublikowania opinii tylko temu Użytkownikowi, który posiada konto użytkownika w sklepie internetowym, a historia jego zamówień obejmuje opiniowany towar lub treść cyfrową.
  3. Za opublikowanie opinii Sprzedawca nie przewiduje żadnej rekompensaty.
  4. Sprzedawca nie ingeruje w żaden sposób w treść opinii.
  5. Sprzedawca nie ingeruje w żaden sposób w kolejność prezentowania opinii.
  6. Opinie są treściami, o których mowa w § 12, a więc do ich zgłaszania i moderacji znajdują zastosowanie postanowienia § 12.

§ 14. Newsletter

  1. Użytkownik może zapisać się nieodpłatnie (bez zapłaty ceny) do newslettera, żeby otrzymywać informacje o nowościach, promocjach, produktach lub usługach Sprzedawcy.
  2. Ponieważ newsletter wykorzystywany jest m.in. do marketingu bezpośredniego, w tym do przesyłania informacji handlowych, Sprzedawca odbiera od Użytkownika zgodę na otrzymywanie newslettera zgodnie z art. 398 ustawy Prawo komunikacji elektronicznej.
  3. Zapis do newslettera jest możliwy poprzez wypełnienie i przesłanie zaprojektowanego w tym celu formularza dostępnego w Sklepie lub poprzez zaznaczenie stosownego checkboxa w innym formularzu, w szczególności w formularzu zamówienia.
  4. Sprzedawca nie zobowiązuje się do jakiejkolwiek regularności w wysyłce newslettera.
  5. Użytkownik może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania newslettera, klikając w link umieszczany w tym celu w każdej wiadomości wysyłanej w ramach newslettera lub przesyłając stosowne żądanie do Sprzedawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  6. Aktywność Użytkownika w stosunku do wysyłanych w ramach newslettera wiadomości może być monitorowana z wykorzystaniem pikseli śledzących lub innych podobnych technologii. Szczegóły w tym zakresie są opisane w Polityce Prywatności.
  7. Sprzedawca może w każdej chwili usunąć adres e-mail Użytkownika z listy newsletterowej zgodnie z przyjętą przez siebie polityką zarządzania listą newsletterową, np. ze względu na brak aktywności Użytkownika w stosunku do wysyłanych wiadomości.

§ 15. Prawa autorskie

  1. Sprzedawca udziela Użytkownikowi licencji na korzystanie z utworów, do których Użytkownik uzyskuje dostęp, korzystając ze Sklepu, towarów lub treści cyfrowych Sprzedawcy, w szczególności na korzystanie z utworów dostarczanych Użytkownikowi jako treści cyfrowe w ramach realizacji umowy, np. materiałów wchodzących w skład kursów on-line.
  2. Licencja uprawnia Użytkownika wyłącznie do zapoznawania się z utworami, a w konsekwencji obejmuje wyłącznie pole eksploatacji w postaci zwielokrotniania utworu techniką cyfrową w zakresie niezbędnym do zapoznania się z utworem, w szczególności w ramach pamięci podręcznej urządzenia wykorzystywanego przez Użytkownika do zapoznania się z utworem.
  3. Użytkownik nie jest uprawniony do pobierania utworów na dysk lub do pamięci stałej swojego urządzenia, chyba, że Sprzedawca przewiduje wprost taką możliwość i informuje o tym Użytkownika.
  4. Użytkownik nie jest uprawniony do wykorzystywania utworów w ramach systemów AI lub modeli AI ogólnego przeznaczenia, w szczególności w ramach generatywnych systemów lub modelów AI, w tym nie jest uprawniony do wykorzystywania utworów jako inputu w tego rodzaju modelach lub systemach, tworzenia na podstawie utworów innych materiałów (np. transkrypcji, artykułów, map myśli, lekcji, konspektów) przeznaczonych do dalszego rozpowszechniania.
  5. Użytkownik nie jest uprawniony do włączania utworów do swoich własnych produktów lub usług.
  6. Sprzedawca może wypowiedzieć licencję ze skutkiem natychmiastowym w przypadku choćby jednorazowego skorzystania z utworu w zakresie wykraczającym poza zakres udzielonej licencji. Jeżeli niedozwolony użytek dotyczy utworu dostarczanego Użytkownikowi za pośrednictwem platformy edukacyjnej, o której mowa w § 9, Sprzedawca jest uprawniony do zablokowania Użytkownikowi możliwości korzystania z platformy edukacyjnej lub do wypowiedzenia ze skutkiem natychmiastowym umowy łączącej go z Użytkownikiem. Użytkownik otrzymuje w takiej sytuacji wiadomość e-mail z uzasadnieniem decyzji podjętej przez Sprzedawcę.
  7. Naruszenie zasad licencji może skutkować również odpowiedzialnością cywilną Użytkownika.

§ 16. Postanowienia końcowe

  1. Administratorem danych osobowych Użytkownika jest Sprzedawca. Dane osobowe Użytkownika (m.in. imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres do doręczeń) są przetwarzane przede wszystkim w celu zawarcia i realizacji umowy sprzedaży lub umowy o dostarczenie treści cyfrowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych są opisane w Polityce Prywatności.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Użytkownika, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
  3. Wszelkie spory związane z umowami zawieranymi za pośrednictwem Sklepu są rozpatrywane przez polski sąd powszechny właściwy ze względu na miejsce stałego wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę. Postanowienie to nie znajduje zastosowania do Konsumentów oraz PNPK, w przypadku których właściwość sądu jest ustalana na zasadach ogólnych.
  4. Sprzedawca może zmieniać Regulamin z ważnych powodów, którymi są:
    1. konieczność poprawienia błędów językowych lub redakcyjnych;
    2. konieczność dostosowania Regulaminu do wyroku sądu lub decyzji organu;
    3. konieczność dostosowania Regulaminu do zmian technologicznych;
    4. konieczność dostosowania Regulaminu ze względu na rozwój Sklepu.
  5. Do umów sprzedaży towarów oraz umów o jednorazowe dostarczenie treści cyfrowych się regulamin obowiązujący w chwili zawarcia umowy.
  6. Użytkownik związany ze Sprzedawcą umową o dostarczanie treści cyfrowych w sposób ciągły jest informowany o zmianie Regulaminu za pośrednictwem poczty elektronicznej. Jeżeli zmiana Regulaminu negatywnie wpływa na dostęp do treści cyfrowych lub korzystanie z treści cyfrowych Konsument lub PNPK może wypowiedzieć umowę bez zachowania terminu wypowiedzenia w ciągu 30 dni od doręczenia mu informacji o zmianie Regulaminu.
  7. Użytkownik związany ze Sprzedawcą umową o świadczenie usług drogą elektroniczną jest informowany o zmianie Regulaminu za pośrednictwem poczty elektronicznej, chyba, że Sprzedawca nie posiada adresu kontaktowego Użytkownika. Jeżeli zmiana Regulaminu negatywnie wpływa na prawa lub obowiązki związane z usługami świadczonymi drogą elektroniczną, Konsument lub PNPK może wypowiedzieć umowę bez zachowania terminu wypowiedzenia w ciągu 30 dni od doręczenia mu informacji o zmianie Regulaminu.
  8. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 20.08.2025.
  9. Wszystkie archiwalne wersje Regulaminu dostępne są do ściągnięcia w formacie .pdf – linki znajdują się poniżej Regulaminu.

Regulamin